Problém s Maxthonem Cloud Browserem Vyřešeno
Problém s Maxthonem Cloud Browserem
Dobrý den, používám už delší dobu prohlížeč Maxthon CB, jsem s ním spokojen, ale poslední dobou například z ničeho nic přestane reagovat, zasekává se atd.
Co s tím? Nechci jiný prohlížeč? Děkuji.
Co s tím? Nechci jiný prohlížeč? Děkuji.
Re: Problém s Maxthonem Cloud Browserem
Ahoj, děje se tak všude nebo jen na konkrétních stránkách? Jakou používáš verzi? Aktuálně je nejnovější verze č.4.4.4.3000 (aktuální verzi si lze snadno ověřit přímo z úvodní stránky maxthon.cz).
Někdy pomůže prosté smazání mezipaměti, cookies, dat webů, případně promazání historie stažených souborů (velký počet záznamů zpomaluje), zkratka (CTRL+SHIFT+DEL). Univerzálním řešením bývá jednou za čas celou aplikaci odinstalovat, ručně vymazat všechny zbytky (standardně v C:\Users\jméno_uživatele_Windows\AppData\Roaming\Maxthon3) a poté Maxthon znovu čistě naložit.
Někdy pomůže prosté smazání mezipaměti, cookies, dat webů, případně promazání historie stažených souborů (velký počet záznamů zpomaluje), zkratka (CTRL+SHIFT+DEL). Univerzálním řešením bývá jednou za čas celou aplikaci odinstalovat, ručně vymazat všechny zbytky (standardně v C:\Users\jméno_uživatele_Windows\AppData\Roaming\Maxthon3) a poté Maxthon znovu čistě naložit.
Re: Problém s Maxthonem Cloud Browserem
Všude, hned po té co jsem to napsal jsem si to aktualizoval a vypadá to lepší, ale ne o moc.. :/ Odinstaloval bych, ale mám tam důležité záložky, nechtěl bych o ně přijít..
Re: Problém s Maxthonem Cloud Browserem
Pokud používáš účet Maxthon, veškeré záložky, nastavení, blokování reklam, rozšíření, hesla, data vyplňování formulářů a historie procházení je synchronizována se serverem Maxthonu a automaticky se obnoví pokaždé, kdy se do svého účtu přihlásíš. V praxi to znamená, že se o nějaké ruční zálohování nemusíš starat a svá data máš pohodlně ihned dostupná pokaždé, co se do svého účtu v prohlížeči Maxthon přihlásíš, nehledě na to, zda se ke svému účtu přihlašuješ ze svého počítače s Maxthonem doma, v práci a nebo z mobilu.
Ohledně zálohování, máš dvě možnosti:
1. Účet nemáš a nechceš. Záložky musíš zálohovat ručně.
Klepni na hvězdičku na panelu oblíbených a z nabídky vyber „Správce Oblíbených“. Poté klepni na ikonu tří teček a zvol „Import/Export“. V nově otevřeném okénku pak klepni na „Export Oblíbených“ a pak na „Export do HTML souboru“ a vyber místo, kam se záloha uloží. Zálohu lze později nahrát podobným způsobem, akorát v okénku „Import/Export“ zvolíš „Import uživatelských dat“ a následně „HTML soubor“.
Další data by se musela zálohovat ručně, uložena jsou v C:\Users\Jméno\AppData\Roaming\Maxthon3\Users\Guest (alespoň myslím).
2. Účet nemáš nebo nejsi přihlášený. Doporučuji si ho vytvořit/přihlásit se, můžeš tak učinit v Hlavním menu. Poté klepni na ikonku mráčku (viz obrázek). Zobrazí se okno s výběr možností, které položky synchronizovat. Zaškrtej to (volba „Povolit“), co uznáš za vhodné a poté klepni dole na tlačítko „Synchronizovat vše“. Chvilku počkej. Pozor: položky, které nezaškrtáš nebudou synchronizovány (=nebudou zálohovány na serveru) a proto nedojde k jejich obnovení, pokud Maxthon čistě reinstaluješ.
Ještě bych přidal upozornění, rozšíření jsou sice synchronizována s Maxthon účtem, ale jejich data už ne. Ta by se musel zálohovat ručně, ale nikdy jsem nezkoušel, zda to funguje, takže v tomto ohledu nedokáži poradit.
Až budeš mít zálohováno vše co potřebuješ, můžeš Maxthon odinstalovat. Poté přejdi pomocí správce souborů do složky s daty prohlížeče (standardně C:\Users\Jméno\AppData\Roaming\Maxthon3\) a celou složku „Maxthon3“ smaž. Pokud chceš být pečlivější, tak můžeš ještě pročistit systém některým z „čističů“, nejběžněji používaný je např. CCleaner (zdarma).
Poté Maxthon nově nainstaluj a přihlaš se ke svému Maxthon účtu. Data by se měla během chvilky obnovit. Následně klepnutím pravým tlačítkem na volné místo na panelu Oblíbených vyvoláš nabídku, ze které vyber volbu „Aktualizace ikon stránek“ a v otevřeném okénku klepni na tlačítko „Spustit“. Tím se načtou i všechny ikonky záložek. Po dokončení okno zavři.
Vím, je to lehce pracnější, ale v drtivé většině případů je to ten nejrychlejší a neefektivnější postup, jak problém vyřešit. Pokud to nepomůže, bude samozřejmě třeba hledat problém jinde.
Příčin může být celá řada, např. velké množství programů běžících na pozadí…
Ohledně zálohování, máš dvě možnosti:
1. Účet nemáš a nechceš. Záložky musíš zálohovat ručně.
Klepni na hvězdičku na panelu oblíbených a z nabídky vyber „Správce Oblíbených“. Poté klepni na ikonu tří teček a zvol „Import/Export“. V nově otevřeném okénku pak klepni na „Export Oblíbených“ a pak na „Export do HTML souboru“ a vyber místo, kam se záloha uloží. Zálohu lze později nahrát podobným způsobem, akorát v okénku „Import/Export“ zvolíš „Import uživatelských dat“ a následně „HTML soubor“.
Další data by se musela zálohovat ručně, uložena jsou v C:\Users\Jméno\AppData\Roaming\Maxthon3\Users\Guest (alespoň myslím).
2. Účet nemáš nebo nejsi přihlášený. Doporučuji si ho vytvořit/přihlásit se, můžeš tak učinit v Hlavním menu. Poté klepni na ikonku mráčku (viz obrázek). Zobrazí se okno s výběr možností, které položky synchronizovat. Zaškrtej to (volba „Povolit“), co uznáš za vhodné a poté klepni dole na tlačítko „Synchronizovat vše“. Chvilku počkej. Pozor: položky, které nezaškrtáš nebudou synchronizovány (=nebudou zálohovány na serveru) a proto nedojde k jejich obnovení, pokud Maxthon čistě reinstaluješ.
Ještě bych přidal upozornění, rozšíření jsou sice synchronizována s Maxthon účtem, ale jejich data už ne. Ta by se musel zálohovat ručně, ale nikdy jsem nezkoušel, zda to funguje, takže v tomto ohledu nedokáži poradit.
Až budeš mít zálohováno vše co potřebuješ, můžeš Maxthon odinstalovat. Poté přejdi pomocí správce souborů do složky s daty prohlížeče (standardně C:\Users\Jméno\AppData\Roaming\Maxthon3\) a celou složku „Maxthon3“ smaž. Pokud chceš být pečlivější, tak můžeš ještě pročistit systém některým z „čističů“, nejběžněji používaný je např. CCleaner (zdarma).
Poté Maxthon nově nainstaluj a přihlaš se ke svému Maxthon účtu. Data by se měla během chvilky obnovit. Následně klepnutím pravým tlačítkem na volné místo na panelu Oblíbených vyvoláš nabídku, ze které vyber volbu „Aktualizace ikon stránek“ a v otevřeném okénku klepni na tlačítko „Spustit“. Tím se načtou i všechny ikonky záložek. Po dokončení okno zavři.
Vím, je to lehce pracnější, ale v drtivé většině případů je to ten nejrychlejší a neefektivnější postup, jak problém vyřešit. Pokud to nepomůže, bude samozřejmě třeba hledat problém jinde.
Příčin může být celá řada, např. velké množství programů běžících na pozadí…
Re: Problém s Maxthonem Cloud Browserem
Záložky jsem vyřešil, aktualizované to je, ale problém stále trvá..
Re: Problém s Maxthonem Cloud Browserem
Jenom aktualizované a nebo čistě přeinstalované, tedy včetně ručního smazání uživatelských dat? Ostatní prohlížeče a další programy jsou OK? Neinstaloval jsi v poslední době něco?
Problém může být kdekoliv, takhle se to nedá přesně určit...
Zkusil bych proskenovat počítač antivirovým programem (dobré zkušenosti mám např. s Malwarebytes) a poté provést standardní pročištění PC pomocí CCleaneru. Tam můžeš také ověřit, jaké programy se ti automaticky spouští po startu systému. Nepotřebné vypni, podezřelé nebo ty, které neznáš vygoogli, podezřelé odinstaluj.
Doporučil bych také zkontrolovat aktualizace, zejména ovladač grafické a síťové karty. Ty občas působí potíže, které se projevují právě zasekáváním.
Ještě mě napadlo, zkus Portable verzi, případně novou Beta verzi.
Problém může být kdekoliv, takhle se to nedá přesně určit...
Zkusil bych proskenovat počítač antivirovým programem (dobré zkušenosti mám např. s Malwarebytes) a poté provést standardní pročištění PC pomocí CCleaneru. Tam můžeš také ověřit, jaké programy se ti automaticky spouští po startu systému. Nepotřebné vypni, podezřelé nebo ty, které neznáš vygoogli, podezřelé odinstaluj.
Doporučil bych také zkontrolovat aktualizace, zejména ovladač grafické a síťové karty. Ty občas působí potíže, které se projevují právě zasekáváním.
Ještě mě napadlo, zkus Portable verzi, případně novou Beta verzi.
Re: Problém s Maxthonem Cloud Browserem
Smazal a v tom Roamingu ani ta složka nebyla Teď mám Betu a zatím se drží, prozatím díky.
Re: Problém s Maxthonem Cloud Browserem
K tomu mi nefunguje AdBlock, na YT před videi jsou reklamy a to samé je i na Nova Plus..
Re: Problém s Maxthonem Cloud Browserem
Mrkni, zda máš Adblock správně nastavený, resp. stažené a aktualizované filtry. Na YouTube si stáhni rozšíření YouTube Center (doporučuji použít nejnovější vývojářskou verzi) - na YT ti přibude ozubené kolečko, kde si můžeš nastavit češtinu a přizpůsobit si ho dle svým preferencí. Někde tady na fóru by se měly snad válet i další informace (omlouvám se, momentálně nemám čas to hledat ).
Re: Problém s Maxthonem Cloud Browserem
Mám a už to je v pohodě.. teď mě naopak štve, že na FB mi při mé stránce neukazuje naplánované příspěvky..musím vždy přes Chrome..
Re: Problém s Maxthonem Cloud Browserem
Vím, že mi Facebook neukazuje všechno, mnohdy přede mnou skrývá i mé vlastní příspěvky, ale to asi nebude tento případ Naplánované příspěvky? Ještě mě napadá, zkontroluj si, zda používáš výchozí useragent identifikaci prohlížeče (Nastavení > Pokročilé nastavení > Další > Přizpůsobit UserAgent identifikaci). Btw. problém s Facebookem právě řeší také @Salem tady.
Re: Problém s Maxthonem Cloud Browserem
Mám a stále nic.. ten Maxthon se teď hodně zkazil..
Re: Problém s Maxthonem Cloud Browserem
S Facebookem, YT a G+ byly bohužel problémy vždycky a to nejen na Maxthonu, ale i na jiných prohlížečích. Až na pár drobností mi ale vše funguje… @Deve, ty nemáš nějaký nápad?
Re: Problém s Maxthonem Cloud Browserem
U jiných prohlížečů jsem toto nezažil. :/
Re: Problém s Maxthonem Cloud Browserem
Tak jsem to zkoušel a naplánované příspěvky se mi také nezobrazily, pomohlo až přepnutí zobrazovacího režimu na IE.